|
מדוע?
אני עליך חושבת
ללא היכרות.
- היש לי רשות?
מדוע
אני עליך מפנטזת.
האם זו זכות?
אמרת בחצות
אליך היא באה.
- האם זו אמיתה?
סביר להניח שכעת
מתגלגלים אתם
על המיטה.
ובתוך תוכי כעת
שוב אותה תחושה
שאותך בכל מאודי
אני רוצה.
וחרש חרש
שוב מקננת השאלה -
היש לי זכות
לחפוץ ולחשוק
בדבר
שאיני מכירה? |
|
|
אני הכי שונא
אנשים שמדברים
איתי בצ'ט ואז
שולחים לי שורה
של סימנים כאלה,
נגיד
&@!%>-:<$
ואז אני שואל,
מה זה,
קיבינימט?
ואז הם עונים
"מה, אתה לא
רואה? זה איש
שמציץ מעל גדר
ואוכל בננה."
אפרוח ורוד,
זועם נורא.
הנה, ככה:
)-:< |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.