|
אם היו לי את המילים לתאר לך
את מה שאני מרגישה
אם היו לי את הצבעים לצייר לך
את התחושה
אם היה לי את הכוח להסביר לך
למה אני בורחת
אם היה לי את האומץ להגדיר לך
איך זה כשאני צורחת
אם היה לי את האומץ להבין בעצמי
להבין מי זו אני
אם היה לי את ההיגיון לדעת מה קרה
לדעת את מי אני רואה במראה
אם הייתה לי את היכולת לעוף או לשכוח
אולי לא הייתי צריכה לברוח
אם היו לי את המילים לתאר לך
את מה שאני מרגישה
ואולי בלי מילים, רק מבט, אנחה
תבין שאני אוהבת אותך? |
|
|
כל מי שחושב
שהוא כשרון
פיליטוניסטי
כביר שאך זה החל
להנץ, שירים את
היד הכותבת שלו,
בבקשה.
האיש הרע
מהמגירה עומד
מוכן עם החרב
ביד. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.