|
נאנקת בתוכי
זיהום ואומללות שלא חשתי מעודי
איך אפשר לומר מילים כאילו כלום
כאילו לא לזהות בכלל את המצוקה והצביטות
ואת צריבות הגעגועים בקולי
להתעלם מהאנחות הרפות והמעוקמות והחנוקות שלי
הקול שלך, זה לא הקול הרגיל, המסוייג קצת, האירוני
הקול הזה כעת רווי ואפל
מצייר לי מקום חורפי רחוק
אולי יער עטוי שכבת קרח דקיקה
וגזע עץ גדול נשרף לו לאיטו בדממה
מדי פעם משמיע נפצוצים חרישיים ואכזריים
אם לא אתעשת מיד
אולי לא יהיה לי כוח לעמוד אחר כך במתקפה המוזרה הזו
שמסתערת עלי גלים-גלים
במן עיקשות אישית לא אנושית
או אנושית עד בלי נשוא |
|
|
זה שמאשר את
הסלוגנים, תעשה
לי ילד!!! או
ילדה!!! או
משהו!!!
רק תאשר לי את
הסלוגנים!!! אני
אחתוך בשבילך את
הורידים ואטפטף
אותם אל תוך כוס
ואשתה! אני
אכתוב לך שירים!
אני אכנס לכוכב
נולד! אני אשרת
בצבא! אני אשמע
שירים של בריטני
ספירס! אני
אענטז כמו
ג'ניפר לופז,
אני אשתרלל עד
מוות!
רק תאשר
לי את
הסלוגנים!!!
שלכת.
והבדידות נמשכת
וזה שמאשר
ת'סלוגנים
כבר מת לירוק לי
בפנים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.