|
אני חושב על רגע ניפרד בו
לא אצטרך אף אחד
אני חושב על רגע קסום בו
לא אשתעמם לי מכלום
אני חושב על רגע יקר בו
לא אביט במחר
אני חושב על רגע אדיר בו
לא אזדקק להחזיר את הגלגל
לאחור בכדי לבדוק מה לבחור
פשוט כאן ועכשיו לעולם
אנוכי ועצמי פרטי מכולם |
|
|
הכל פה ממש
מידרדר, חיים
ביאליק פשוט
רוקד בקברו,
הדודה נורית
הלכה לאיבוד
במחסום היום.
ראיתי אותה
אפילו הצדעתי,
היישר לדף הבית
של המפקד הלכתי:
ולאן הגעתי:
לבמה חדשה.
רואים שאתה לא
לבד.
כן, אפילו אם
אתה בעזה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.