|
אני מעיין במגירת לבך
לאחר כל כך הרבה זמן
חסום לעולם
ואלייך
וקרן עזה
של אור וכוונה
פוצעת השילדה
וחודרת
אל הלב שלי
רק את יכולה
זה קולע בול
ברגש המהול
באבק הזמן
אני נזכר אני נגמר
אך משהו סותר
זה לא בדיוק עובר
זה קצת בורח שמאלה
וימינה
זה קצת מתפספס
ואז אני תופס
שהשירים האלה נכתבו-
לא בשבילי. |
|
|
"אח, ריח
הנקמה."
ציטוט מתוך ספרו
השביעי של שמואל
איציקוביץ'
"מרחץ דמים נטול
ריחות." |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.