|
מי שאמר שצריך להיות חכם
שיבוא אלי ויגיד בפנים
אני אגיד לו
שכייף להיות טיפש כי אז אתה תמים
מי שאמר שצריך להיות חזק
שיבוא אלי ויגיד בפנים
אני אגיד לו
"לא היינו חזקים לו היינו יכולים?!"
מי שאמר שצריך אהבה
שיבוא אלי ויגיד בפנים
אני אגיד לו
שזה לא מספיק תאמר גם איך זאת מוצאים |
|
|
הייתי כותב כאן
פואמה מדהימה
שביאליק היה
מסמיק ממנה. אבל
חסרים לי
הכישורים לכך.
אני סך הכל מורה
לספרות.
המורה ברגעי
קושי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.