|
קם אבל לא רוצה להתעורר
לתוך אותה מציאות
לתוך אותה שיגרה
תמים ומשחק לפי הכללים
הולך לו על חבל עבה ליד החיים
מביט במראה ולא אוהב את עצמו
החבל עבה מדי ולא נותן לו לנשום
מתעורר אבל לא יודע איך לקום
המציאות היכתה בו
השיגרה הפכה ליאוש
התמימות אבדה והמראה נשברה
הולך לו יחף על הרסיסים
לוקח שאיפה עמוקה לריאות
אולי עכשיו סוף סוף הוא יתחיל לחיות |
|
|
חשבתי על דרך
מקורית לפרסם את
הדפיוצר שלי.
ניסיתי להשתתף
בפורומים, להגיב
ליצירות, לאכול
שעועית. אבל
כלום. אז חשבתי-
נו טוב, אני
אפרסם
בסלוגנים.
מה כבר יכול
לקרות, שלא
יאשרו את זה?
ההוא ששכח. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.