|
איבדתי את טעם האהבה
איבדתי את האמונה בך
איבדתי כל זכר של תקווה
איבדתי אותך ועכשיו יש רק שנאה
שנאה שממלאת את מקום האהבה
שנאה שבאה כל פעם כשאני רואה אותך
כשאני רואה אותך איתה מחובק, מנושק
מאוהב עד השמיים, מאוהב כפליים
יותר מאוהב ממה שפעם היה
יותר מאוהב מסתם עוד אהבה! |
|
|
אני רק רוצה
למסור לכל הבנות
שמקשיבות לי
עכשיו, שיופי
בכלל לא משנה.
זה אולי פותח
דלתות, אבל מה
שמשנה באמת
כשמכירים בנאדם,
זו המלכאליות
שלו.
תודה.
מה לא? רגע, אז
מה כתוב פה? אה.
המנטאליות שלו.
תודה.
דוגמנית במסר
פדגוגי משהו. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.