|
ארנון: אהלן.
עידן: היי. תגיד, מי זה האיש למעלה?
א: איזה איש?
ע: זה. (מצביע לחלון שרואים בו איש עם גופייה שנשען על עדן
החלון ומסתכל למטה).
א: זה הרומני מלמעלה.
ע: מה?
א: הרומני מלמעלה... הוא איזה איש שכל היום מסתכל לפה.
ע (מחייך חיוך רשע): בוא נעשה משהו כיפי.
א (מחייך חזרה): בוא...
שניהם ניגשים מתחת לחלון.
ע: היי! אתה!
הרומני מסתכל ועידן זורק עליו אבן.
רומני: הלו! מה אתה חושב שאתה עושה?!
א: את זה (ארנון זורק אבן שפוגעת לו בראש).
ע: או אולי... זה (עידן זורק על הרומני מכסה ביוב, אך מפספס
ושובר חתיכה מהקיר שמתחת לחלון).
א: מה אתה עושה?! (זורק בנתיים עוד אבנים).
לא!
אבן
א: זורקים!
אבן
א: מכסי!
אבן
א: ביוב!
אבן
א: על אנשים
מכסה ביוב
הרומני מתעלף ונופל דרך החלון שבקומה השניה ומתרסק על הריצפה.
ע (מחייך): זה באמת היה כיף.
עידן מתחיל לבעוט ברומני המעולף. |
|
|
נניח שמשמעות
הקיום האנושי
היא גבינה
צהובה,
ונניח שיש אנשים
שמתבלבלים
ואוכלים בטעות
גבינה לבנה,
למרות שהם
יודעים שבכך הם
מתרחקים מההגשמה
העצמית שלהם
וגורמים לעצמם
נזק בלתי הפיך.
ונניח שלמרות
הכל, אושר נמצא
רק בסקס, שלמות
נמצאת רק
בביסלי,
ופטרוזיליה
מטגנת את המוח.
בהנחה שהנחות
יסוד אלה
נכונות,אני חושב
שקצת שוקולד לא
יזיק לך.
המלגזן מפתה את
הבלונדינית. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.