|
מדוע תמיד היום שאחרי
יפה יותר מזה שלפני?
ואולי רק אולי
לשם האיזון זה נוצר
ובלבד שמשהו בלב נשאר
נעבור המשוכות בקפיצה קלה
והנה הקלה
לא לפני שנלמד מהעבר
שהרבה זמן לא נותר
בנימה פסימית לא אוכל לסיים
לכן הבה נתחיל מחדש
כזוג צעיר מרוגש
בליל כלולותיהם
הנוכל להשתוות אליהם? |
|
|
רגע, ומה עם
דמויות סלוגנין
מומלצות?
אמא אדמה, לא
מבינה לאן פני
הבמה? ולא פחות
לאן פני הדף
האחורי, שלא
לדבר לאן פני
העם הזה אשר
יושב בביתו
ומאונן אל מול
פני בימתו
הפרטית. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.