|
לו הייתי ציור
הייתי אבסטרקטית
לא כל אחד היה מבין
את אשר לנגד עיניו
אך כן יבינו
הסקרנים שבם הסבלנות
לפענח ולחקור
את סבך הצבעים הגועש
את המבוך שבמבוך
לו הייתי תמונה
הייתי יוצאת מעורפלת
עיניי מוסטות מהעדשה
מאחוריי נראית גדר דוקרנית
אך למי שטורח להביט מקרוב
יש בה פירצה. |
|
|
חשבון
עובר-ושב:
לאן הוא הולך,
ומה גורם לו
לשנות את דעתו
בסוף?
סתם אחת,שתוהה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.