|
זה לא מה שהבטיחו לי
חסרים פה כמה דברים.
לפעמים זה רע, לפעמים פחות
משהו מקולקל פה.
למי אני יכול לפנות?
זה מגיע עם אחריות?
אולי יש ביטוח?
תקופת ניסיון?
אי אפשר להחזיר?
לא קיבלתי הוראות הפעלה...
לא רוצה תמורה
רק תיקחו את זה חזרה |
|
|
אני חרגול מאוד
מוסרי. אני שוכב
עם אמא שלי, כי
אבא לא מספק
אותה. עם אחותי,
כדי שהיא לא
תרגיש דחויה
חברתית. עם
סבתא, שיהיה לה
מה לספר
לחברות.
רק עם אחי לא.
מה אני, סוטה? |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.