|
לפעמים כשיורדת לי דמעה
נדמה לי שהיא כמו ים
אבל בים הזה אין דגים
ואין אלמוגים
וגם לא אנשים ששוחים
או אניות ששטות
בים הזה יש סודות
ויש תחושות שהפסקתי לחוות
בים שלי יש זיכרונות רחוקים
לפעמים הם עולים וצפים
ולפעמים, סתם, הם אותי מטביעים |
|
|
"אל תסתכל
בקנקן..." אם
כבר יש קנקן יש
2 אפשרויות, או
לקחת אותו
ולרוץ, או לבהות
במחשוף של
המלצרית ללא
בושה...
ובכלל, עדיף
להישאר בבית
ולשתות מים
מהברז |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.