|
את/אתה המשמיענו דיכאונך
חושב לעשות לעצמך עבודה קלה?!-
אין אנו אלה שנלחם במקומך
אלא רק נחנקים בגללך;
יותר מדי נוגע בלבנו
ומבזבז את אהבתנו.
את/אתה המשמיענו דיכאונך
מקבל מאתנו אהבה תמימה.
אם לא תצא/י מהדיכאון
אנו עוד עלולים לחשוב
שביחסנו אליך הטעות מצדנו
ואז לריב עם עצמנו
כאילו בגדנו בך
בעצם הסירוב ללחום במקומך.
10/03/04© |
|
|
לא הבנתי למה
בקומיקסים מי
שצועק צועק
ARRRGHH
הרי זה דבילי
לגמרי
אם מישו ירה בך,
היית צועק
אררררגגגגג?!
צועקים "שבעס",
צועקים
"אייייה!",
אבל לא ארררג!
אד המתאבד |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.