[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







צור דיאמנט
/
קובי, סופי ומופי...

טוב, נתחיל עם חוב ישן.
הסיבה העיקרית שלא התחייסתי ל"מבחן של המדינה" על כל גילגוליו,
היא פשוט כי לא ראיתי אותו. לא ראיתי אותו בגלל שבתור תוכנית
שהעיקר בה הוא המבחן, ידעתי את התוצאות מראש, וכך יצא לי כל
הכיף מלראות את התוכנית הזאת. אני לא מתכוון שידעתי שהתלמידים
יהיו הכי חכמים או שנהגי האוטובוסים יהיו הנהגים הכי טובים,
אלא ידעתי שיהיו רמאויות קטנות ומטופשות, כמו של חברי הכנסת
(גם כן נבחרי העם. אם אתם שואלים אותי, גם התלמידים העתיקו, רק
הם לא היו מספיק טיפשים כדי להודות בזה...). ידעתי גם שבמבחן
של הנהיגה יהיו התבכיינויות של אחרי המבחן.
ומה שהיה הכי מביך הוא ההתייחסות היותר מדי רצינית לתוכניות
הללו. האם מספיקות 40 שאלות כדי לקבוע מה מנת משכלו של נתין
העם היושב בציון? אם כן, למה כל מבחן אמיתי כזה נוצר כשבתוכו
300שאלות בערך? העובדה שלמבחן שהוגש ע"י טלעד לצופים, לו אין
שום יכולת אמיתית להעריך את מנת המשכל שלנו, גורמת לכל התוכנית
להיות מטופשת ומבוזבזת. אבל מבחינת טלעד, העיקר הרווחים
המטורפים על הפרסומות...
לגבי מבחן הנהיגה, לאורך כל הפרומוים שליבו אותו, הבטיחו לנו
קובי וסופי (שמישהו יעלים אותה כבר מהטלויזיה שלי, זה גובל
בהטרדה!) לפתור מי נוהג יותר טוב, נשים או גברים, אוטובוס או
מוניות וכו', אבל בפועל ניתנו לכל הפלגים מבחנים תואמי מבחני
תיאוריה, והם היו צריכים לפתור אותם. מי שעונה הכי הרבה, הוא
הוא נוהג הכי טוב.
האמנם? הרי כולם יודעים שמבחני התאוריה הרבה יותר קלים
מהמעשיים, ובד"כ עוברים אותם בניסיון הראשון, והם לא מעידים
בכלל על האיכות העתידית של הנהג. מה שגורם שוב לכל הפריק שואו
הזה להיות לא רלוונטי ובזבוז זמן מוחלט. אבל איך כן אפשר לבחון
נהגים טובים?
אם מדובר ביכולת נהיגה, כלומר ביכולת הסתדרות בכביש היומיומי
במדינת ישראל, כנראה שהתואר יינתן לנהגי המוניות הצוברים מאות
אלפי קילומטרים של ניסיון ברכב פרטי, כך שהם נתקלים בהרבה
מצבים מוכרים וכבר מתורגלים בפתרונם. אבל מצד שנ,י מי שיצא פעם
לרחוב הישראלי, או לחילופין נסע במונית רגילה, ראה פעם או
פעמים את המוות חולף לו מול העיניים בכל נסיעה... אז הם לא
יכולים להיות הנהגים הכי טובים, כי הם כבר הנהגים הכי מסוכנים.
אולי זה נהגי האוטובוסים שגם להם יש הרבה ניסיון (אבל רק ברכב
כבד וארוך), אבל להם יש אחריות ברמה הרבה יותר גדולה: גם לגבי
כמות הרבה יותר גדולה של נוסעים, וגם בד"כ עומד מאוחריהם תאגיד
גדול שצריך לשמור על השם שלו, אבל בתכ'לס גם להם בד"כ לא
איכפת...
בקיצור, אפילו הניסיון למצוא את הסוג של הנהג הטוב ביותר הוא
חסר סיכוי ופתטי. אני הייתי בוחר בסוג אחר של נהג שבכלל לא
הוצג במבחן של הנהיגה -  הייתי בוחר בנהג לא ישראלי...




לפני התוכנית האחרונה של ראשון בשער חשבתי לעצמי שצריכה להיות
לפני כל תוכנית שלהם אזהרה: "כל קשר בין כדורגל למה שאתם
רואים, מקרי בהחלט", אבל אחרי 15 דקות בתוך התוכנית הבנתי
שצריך להרחיב את האזהרה: "כל קשר בין כדורגל או תוכנית טלויזיה
למה שאתם הולכים לראות, מקרי בהחלט".







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
שמואל
איציקוביץ', לא
הגזמת?
אני גם גבר, גם
אשה וגם צריכ/ה
להתבייש?


פינקי


תרומה לבמה




בבמה מאז 21/3/04 17:02
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
צור דיאמנט

© 1998-2025 זכויות שמורות לבמה חדשה