|
אנשים לא מבינים
שאני לא הורג בשביל לחיות
אנשים לא רוצים להבין
שחיות מתות הן לא חיות חיות
(ובכל זאת)
לחיות יש מספר סימנים
שצריך להתאמץ לא לראות
הן הולכות הן חוזרות
הן נושמות וגם אוכלות
יש אפילו כמה עם 4 קיבות
(כן כן פרות!)
אצל דגים זה אותו הדבר
פלוס מינוס איבר (או שניים)
יש עיניים יש מעיים
יש סנפיר ויש לבלב
יש גם דגים שעושיים כולם מזהב
(אבל לא כולם)
אולי אין לי מילים גבוהות
אבל יש לי מה לאמר על חיות
הן אוהבות אותי ואני אותן
ואני לא אמות מהתקף לב בגיל 30
כמו כולם
אם נמשיך באותו הכיוון
אז אלוהים ברא מזון עם הרבה גיוון
הוא ברא פרה וברא מלפפון
אבל הלב שלך נראה לי די טעים היום
בתיאבון!
בואו נעזוב לשניה את השיר
ונחשוב על מה בעצם נכנס לסיר
וכמה מוות נחוץ בשביל כבד קצוץ
אני שואל
אולי אין לי מילים גבוהות
אבל יש לי מה לאמר על חיות
הן אוהבות אותי ואני אותן
ואני לא אמות מהתקף לב בשירותים
כמו אלביס פרסלי,
כן כן, כמו אלביס פרסלי
|
|
|
פעם, באיזו
הרצאה על סמים,
הייתי היחיד
שענה על שאלות
המנחה, ועניתי
על כולם נכון.
כשההרצאה נגמרה,
המנחה תפס אותי
בדרך החוצה ושאל
אם אני מתנדב
בעמיתים, מן
הסתם, עניתי
שלא. הוא תקע בי
מבט שמתקשה
להחליט אם אני
ג'אנקי או דילר.
אני פשוט הייתי
בין היחידים
שאשכרה הקשיב
בהרצאות האלו
בשנים
הקודמות...
צרצר. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.