|
כבר שלושה ימים שאני תר אחר כיבשתי
ורטיבות מסוימת ממתינה בשקט בקצה שקית העין
מעלה מפלס הלחי
גדושה שם כמות מזוקקת של חומר
מהסוג שנאלם מול צלילי חלילי כמו מילים
ומשאיר את כר הדשא
לח מלהיות בו |
|
|
לחצתי
מלאנטלאפים פעם
על 'תביא משהו'
וכל מה שקיבלתי
זה סיפורים, לא
חופשה לא מכונית
אפילו לא תור
נוסף!
מוסר השכל :
מכשיר המשויים
פגום. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.