|
רק שתדע.
זה לא הולך להגמר.
זאת האהבה שלי.
קבל אותה,
אתה נהנה ממנה ולא רוצה אותה.
אבל זה זה. וזהו.
איזה אושר וסבל שאתה גורם לי,
מזל שאני מכירה אותך כבר.
מזל שיש לי אותך.
מזל מזל מזל.
בלעדיך אני לא אני
ובלעדי אתה לא אתה. |
|
|
פה היה יכול
להיות הסלוגן
שלך,
אבל לא את/ה
יודע/ת למה?
כי אני יותר
מוכשר, ולא רק
בסלוגנים, גם
בחתימה!!!
באבא ציון, מודה
שהשם שלו לא הכי
מגניב, אבל הוא
לפחות פירסם
סלוגן! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.