|
רציתי שלא תעזבי אותי לרגע
אסור לי לרצות
חלמתי שנחיה ביחד תמיד
אסור לי לחלום
ואת היית בשבילי הכל
שמש מהירה בסגול
ירח נוצץ בתוך חושך אין קץ
ועכשיו הכל אפור אין שום ניצוץ אין אור
ונדמה שפתאום זה נגמר
כל אחד מאושר או לא מאושר
רחוק מהעיניים קרוב ללב
האהבה שלי בסך הכל כאב
עכשיו אני כאן ואת רחוק
בכי לבכי צחוק לצחוק
חשבתי אולי אלוהים ידביק את הערים
מרחק זה מרחק סך הכל צעירים...
חשבתי שנמות ביחד
אסור לי לחשוב
אהבתי אותך יותר מהכל
אסור לי לאהוב
ואת היית בשבילי הכל
שמש מהירה בסגול
ירח נוצץ בתוך חושך אין קץ
ועכשיו הכל אפור אין שום ניצוץ אין אור
ולמרות שהיה בה כאב
למרות הדמעות הצביטה בלב
אהבתי אותך אוהב אחרים אבל איתך זה לנצח |
|
|
ביום רביעי
הקרוב תקיים
העמותה לקידום
מעמד הסלוגנים
בבמה חדשה
(עקמסבב"ח, ע"ר)
אירוע מיוחד,
במסגרתו יופיעו
סלוגנים כאן,
למעלה, משמאל
וגם בחלון
הדפדפן עם
הפורנו שפתוח
אצלכם שם.
סוטים. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.