|
אחד מהפרוייקטים של גלעד ודוד (גיל וראו) שמהווים להקה פיראטית
בתוך הלהקה. יש לציין שלא נעשו שום חזרות על הקטע והוא הוקלט ב
one take
דרך אגב - זה לא שיר שלנו, למי שלא מכיר. כל הקרדיט מופנה אל
גפן אביב וסחרוף ברי.
המילים לא ממש חשובות...
תהנו ! |
|
|
"אני רוצה אותך"
ו"אני לא אלעס"
נשמעים בדיוק
אותו דבר
באנגלית, צריך
לעשות משהו
בנידון- זה יכול
להיות מסוכן.
בעלת הלסת
השבורה שנוטה
להיות לא מובנת
כהלכה... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.