|
סתם משהו שאני וחבר שלי (איתמר טרבס) עשינו...
באמת טראק סתם ולא מושקע אבל בא לי לפתח אותו ושוב אבל: חסרה
לי המוזה! אלכס הייתה המוזה אבל היא כבר בקושי נמצאת... אלכס
אני צריך ממך קצת מוזה! |
|
|
אני גם אוהבת את
התל אביבי!
למען האמת, אני
אהבתי אותו לפני
שזאת שאהבה את
התל אביבי בכלל
חשבה על לאהוב
אותו.
מרגלית שגם היא
אהבה את התל
אביבי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.