|
אני עוצר מסתכל לאחור
רואה מה עברתי עד עכשיו
מרגיש שאני חי בתוך מבוך
מסובך מפותל וארוך
עזבו אותי עכשיו
תשאירו אותי לבד
רוצה להיות עם עצמי
עצמי עם עצמי
אני שונא אנשים צבועים
הם עלי הכי שנואים
אי צדק וחוסר שיויון
לוקחים לך את הזכויות
לא יודע מה אני מחפש
מהות אהבה או משהו אחר
אין לי אישיות אין לי דבר
מזל שהכל כבר ניגמר
עזבו אותי עכשיו
תשאירו אותי לבד
רוצה להיות עם עצמי
עצמי עם עצמי |
|
|
א. תגיד לי, כמה
יצא אתמול במשחק
?
ב. איזה משחק ?
א. נו, הזה עם
האבא והבן,
כיביתי את הרדיו
בשתיים אפס
לטובת הבן.
ב. עזוב אותך,
זה היה משחק
מכור, האבא עשה
את עצמו כאילו
הוא שכח להקליק
ראשון כשבעצם לא
היה לא בכלל כוח
לשים חגורה.
ג. ומה עם האח
המסודר ?
א+ב. נהרג
בפיגוע. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.