|
ראיתי אותו... מן קסם כזה... מדהים...
הוא הסתובב, הפנה מבטו אליי...
והעיניים... עמוקות יש בו מין מסתוריות מסקרנת
מיוחדת ועדינה פשטות יפה ומושכת
ואני, אני פשוט אוהבת אותו
לא יכלתי לדבר או לזוז ואז...
אז הוא חייך הסתובב הטה את מבטו חזרה והלך... |
|
|
היי, בובה, בא
לך לבוא אלי
לדירה, נשתה
איזה דרינק,
נראה מה יתפתח
כבר?
קומיצה שתוי,
שוכב בשלולית
קיא של עצמו,
מנסה את מזלו עם
בריטני ספירס |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.