|
אני פשוט שונא את עצמי
אני שונא את המראה שלי
את הפנים הדוחות שלי
את הרגליים השמנות שלי
את הידיים המכוערות שלי
את האף הארוך שלי
את כל הגוף השמן שלי
ובמיוחד הבטן שלי
את האוזניים הלא תואמות שלי
אפילו את האיבר מין הקטן שלי
אני שונא את המחשבות שלי
את הרגשות שלי
את ההתנהגות שלי
את הילדותיות שלי
את חוש ההומור הקטן ביותר שלי
את הדיבור שלי
אני פשוט שונא את עצמי
אז למה למרות הכל אני חושב כל הזמן על "שלי" ועל "עצמי"??? |
|
|
אם יש אלוהים אז
למה הוא צריך
שליחים כמו משה?
הוא לא היה יכול
פשוט להיתקשר
למכולת ולבקש
שיעשו לו משלוח?
זה היה יוצא לו
יותר זול...
לוליטה מראה
עניין בדת |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.