|
אני מתאהבת בך...
כל יום שעובר
אני מתאהבת בך...
כל יום עוד יותר
אני מתאהבת בך...
ומכירה צדדים בך שמעולם לא הכרתי
אני מתאהבת בך...
ומבינה, עליך מעולם כך לא חשבתי
אני מתאהבת בך...
ועליך כל הזמן חושבת
האם בך אני כבר מאוהבת?! |
|
|
מה, כדי שיאשרו
לי את הסלוגן
אני צריך להגיד
שבועז הוא
אלוהים???
תגובת מערכת:
לא. אתה צריך
להגיד שבועז לא
אלוהים, ולהאמין
שההיפך. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.