|
אני לא אוהב מונולוגים! זה קקה! למי אני מדבר למען השם? לעצמי?
מה זה החרטא הזה? מונולוג?! מונולוג?! אני אראה לכם מה זה
מונולוג!
בבקשה:
מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג! (זה בשביל הטיזר)
מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג!
מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג! מונולוג!
מונולוג! מונולוג! מונולוג!
מרוצים?! יופי עכשיו כולכם יכולים להכנס לי לשחלה!
שואה! |
|
|
אני לא חוגג ימי
הולדת!
לא של עצמי בכל
אופן!
כי לדעתי יום
ההולדת שלך זה
יום הזיכרון שלך
בעודך בחיים!
זה מדכא לחגוג
את זה פעם
בשנה!
וגם קצת
יומרני!
יופי!
עברה עוד שנה!
לא חוכמה
גדולה!
לדעתי ימי הולדת
חייבים לחגוג
פעם בעשרים וחמש
שנה!
וגם זה יותר
מדיי!
פרופ' ירמיהו בן
יהודה, שונא
תאריכים מיוחדים
חוגג יומולדת. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.