|
והנה משהו שאני מאוד מאוד אוהב לעשות... מוזיקה.
הסיטאר הוא הכלי שאני הכי מתחבר אליו כבר שנים
ואל המוזיקה הדיגיטלית התוודעתי בשנה האחרונה.
יוצרים שמעניין אותם שיתוף פעולה בכיוון מוזמנים ליצור קשר
בכיף :) |
|
|
איזה אחד חושב
שאני ילד בן 15.
לא רק שאני כבר
בת 17, אני בכלל
לא ילד. יש לי
גם הוכחות
מצולמות.
מיכלי מפתחת
מועדון
מעריצים.
לפרטים סוכנות
הדוגמנות ספיבק |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.