[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







עדי זילברברג
/
התפתחות ראשוניות

אז למה לעורך יש את הכוח
יותר מלמושא הפולחן
אולי פחות מלמטרה
בואו נחנך בגאוניות את סביבותינו

(הרי כולם כה טיפשים)

מושאי הערצה מתחתנים ומתפכחים ומתגרשים
ילדים נקרופילים מסוממי שייכות
היו רוצים לשכב עם מורתם אולם פוחדים פן ילדיהם יעשו כן
היו רוצות לשכב עם מוריהן אולם תפקידן לא מאפשר להן

לומר בקול

גדול תרנגול

והכל מושפע אך נמנע
מלהיקשר בעל כורחו לזמן או למקום.

רק האוטוביוגרפיה - אתם עוד תצפו.
המון נבער
מרוב דמותי כי נשית
עוד ישרפו אותי על המוקד.
שותלי אסוציאציה
מחרבני מקוריות!







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
"אפשר להוציא את
הילד מרחובות,
אבל אי אפשר
להוציא את
רחובות מהילד"



ביג מק בוחן את
בקיאותו
הקולנועית,
התמצאותו
בגיאוגרפית א"י
ושנינותי של זה
שמאשר את
הסלוגנים.


תרומה לבמה




בבמה מאז 24/1/04 16:56
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
עדי זילברברג

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה