|
ישבתי לי שקטה
כאשר באמצע אותה נסיעה ארוכה
איש דתי, אדוק עם כיפה
ניגש ואמר שהיה רוצה להחליף עמי מילה.
ישבתי מעט דאוגה
מחבקת את ילדי היקר בלי סיבה ברורה
תהיתי האם נהגתי לא כשורה
אולי זה הלבוש וההתנהגות הלא צנועה
אולי רוצה זה להחזירני בתשובה
אולי יש לו קשר מיוחד עם זה שם למעלה
שרמז לו שלמרות שקשה -
אל ייאוש! יש להמשיך הלאה...

וכך מתוך הרהורים ומחשבות
תהיות ושאלות
כישרדנו בתחנה המרכזית
ניגש אליי ושאל אם אפשר לשאול שאלה אישית
"הגידי נא לי אישה
האם הנך... גרושה?"
{מוקדש
באהבה לאמי היקרה} |
|
|
... בכוונה אני
משאירה את הדלת
הימנית האחורית
פתוחה למחצה,
ומחכה לראות
אותם מנופפים
לי בהתרגשות
ועושים לי עם
הפה תנועות
של דג
באקווריום
משתוקקים...
אבל
אני לא מראה להם
שאני יודעת,
אני רק מעלה על
פני חיוך של
הכרת תודה -
ואז, כשהם כבר
לא בודדים-
משלחת אותם
לדרכם...
צפיחית בדבש
בטיזר לסלוגן
"כל האנשים
הבודדים" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.