|
יש לי ארבעה חדרים
ממש גדולים - בשתי קומות.
אני לא יודע באיזה חדר
אני מרגיש שתמו האפשרויות.
בחדר הזה יושב לו איש
איש קטן באחת הפינות.
ראשו שמוט כלפי מטה
הוא עדיין במצב של חלומות.
ריק החדר - מכל דבר
אין דבר שישמח את האיש,
הן רק לפני זמן קצר
היו כאן דברים - שיכל להרגיש.
עכשיו הכל אבוד
רק יושב ועל הריצפה מתבונן,
אין אף מסר שמגיע
מאיש כזה בבית של שכן.
יש לי ארבעה חדרים
ממש גדולים - בשתי קומות.
ימים חולפים - בודד הבית
לא נשאר אלא להעלות זכרונות. |
|
|
- הודעה עצובה
-
דפקתי את הראש
בפאב ונאלצתי
להחזיר מגיבוי
קודם...
של ה-10.10
בבוקר.
כל מה שעשיתי
שאמרתי או שאמרו
לי נעלם כלא
היה.
החיים לא
פשוטים.
... לא גלי, אני
לא זוכר שאמרתי
שאני אוהב אותך. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.