|
אבא שואל
ילד מה תהיה כשתגדל?
אני קצת חושב
קצת עושה כאילו
אומר: אני יהיה חייל
גיבור כמו אבא שלי
אתן את כולי
למדינה שלי
אמא שואלת
נערי מה תהיה כשתגדל?
כבר לא ממש חושב
רק תוהה אם לענות לה
אומר: אני יהיה חייל
באדמה אשכב מגילי הצעיר
כי נתתי את כולי
למדינה שלי
אחות שואלת
למה אחי שלי למה?
אבא חושב
אמא מנסה
אומרים: הוא היה בן-אדם
ככה זה טבעי
אכזרי
במיוחד במדינה שלי. |
|
|
טוב תראו...
עם כלללללללללל
הכבוד שיש לי
לאיש האדום
והעובדה שהוא
אדום והכל.
אני פשוט חושבת
שיהיה הרבה יותר
הגייני לאתר אם
הוא יתחיל לצחצח
שיניים
זאת שנזכרה
פתאום ששיניים
לבנות. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.