|
מחשבות בראשי עוברות
שאיתך אני רוצה להיות
מתגעגעת לקולך הערב והנעים
מתגעגעת למחמאות, לשירים
מתגעגעת לצחוקך המקסים
מתגעגעת לרגשותיך היפים
לא רואה את פניך אך מדמיינת שאני מלטפת אותם
לא רואה אותך אך מדמיינת חיבוק נעים וחם
אתה מתרוצץ לי במחשבות בלי הפסקה
רק מחכה לשמוע שוב את קולך
אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות
אמרתי, אבל תגיד כזה דבר יכול לקרות?
הצחוק שלך , המחמאות שלך, השירים שלך רק אני נזכרת בכל זה אני
כבר מתגעגעת |
|
|
חשבתי לקפוץ
1000 פעמים
במקום ולומר "גע
גע גע, אני לא
משוגע"(מתוך
סיפור פשוט,
מכירים?)
אבל אני חושבת
שחוץ משכנים
זועמים, אמא
מבוהלת, ורגליים
כואבות, לא ממש
ייצא לי משהו
מזה...
נכון?
אחת ששפיותה
מוטלת בספק... |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.