|
רוקד
צעד אחר צעד
שותק
הכל בראש
געש
הר במוח
והלבה אוי הלבה
הייתי רוצה להיות געגוע
הרבה ים וקצת אותיות
קצת אהבה והרבה רגשות
שוחה הפוך לדעת שאני חי
אך יש טוענים שאני אטבע
סטלה |
|
|
כל הזכויות
שמורות
בפורמלין
כל הפורמלין
שמור
בצינצנת
כל הנחלים
זורמים
לים
כל הסלוגנים
גאונים
רק שלי
אחמד אחמד,
מדוכא הבמה,
וחביב הדף
האחורי,
במונולוג הפרידה
שלו מהסלוגנים,
האגו והחיים
שלו. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.