|
בתיאוריה אני הכי מוצלח:
בתיאוריה אני הכי יפה.
בתיאוריה אני הכי חכם.
בתיאוריה אני הכי שנון.
בתיאוריה אני הכי מצחיק.
בתיאוריה אני הכי מוכשר.
בתיאוריה מי לא תרצה אותי?
בתיאוריה מי לא ירצה להיות כמוני?
במציאות אני די אפס... |
|
|
"הצימוקים הם
ענבים עצובים"
(-שנת בר מצווה,
2001)
כן כן- אנשים
מצוטטים לי
בסלוגנים את
קפקא- אז מה רע
בשנת בר מצווה?! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.