|
מתוך האפלה אני צומחת
כמו נרקיס רענן אני מצמיחה תיפרחת
יודעת שיהיו עוד ימים קשים
נדמה שהם לעולם לא נגמרים
אך אני מתרוממת ועולה מתוך האפלה
יודעת שעוד ארד על ברכיי
מניחה שאשוב להתחנן על חיי
אבל אני שמחה
קצת כואבות השיניים
וקצת קר ברגליים...
אבל, יהיה טוב, אני אומרת
הפעם מאמינה ולא משקרת
יהיה טוב! אני צורחת!
והפעם כבר לא בורחת
באש העתיד אני בוערת
בוערת ולא מצטערת |
|
|
אני זוכר את
ברית המילה
שלי.
אירוע משעשע.
הייתי שיכור
באותו ערב
וצבטתי לכמה
קרובות משפחה
באזורים
אינטימיים.
בסוף כולם כל כך
התעצבנו עלי,
שהם פשוט חתכו
לי ת'זין.
אפרוח ורוד,
חושף (את מה
שנשאר). |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.