|
אני שונא כל כך
את מה שאני מרגיש
את מה שאני חושב
את מה שאני אוהב
ואני שונא כל כך
את השנאה
שאצלי פורחת
לא משאירה לי נחת
אני שונא כל כך
את התקווה
את הזיכרון
את השלד בארון
אני שונא גם
שאני לא שונא
שאני באמת רוצה
שאני לא יכול
סליחה |
|
|
שטקר, שטקר,
אצבע לשטקר,
איזה כיף לשיר,
כשהאצבע בקיר,
ילד נחמד תדחוף
את כל היד...
אפרוח ורוד,
והוא לא כל כך
זוכר איפה הוא
שמע את השיר הזה
בפעם הראשונה,
אבל זה נורא
כיף, תנסו גם. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.