[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה








תמיד אומרים, שתמונה אחת שווה אלף מלים.

אמרה המורה לתלמיד: "צייר לי את מה שאתה רואה".
התלמיד לא ידע מאיפה להתחיל: היתה לפניו חצר גדולה עם נדנדות,
ילדים משחקים, צמחים, שלטים, תמרורים, ברזייה ועוד הרבה דברים
שהוא לא ידע בכלל איך לצייר אותם. במקום שהוא יתאר במלים את מה
שהוא רואה, שיצייר את זה. והוא רואה אלף דברים. תמונה אחת שווה
אלף מלים.

מצד שני:
אמרה המורה לתלמיד למחרת: "צייר לי לב".
התלמיד לא הבין למה היא התכוונה.
היא אומרת לו לב - והוא צריך לצייר לב. מה קשה להבין?
התלמיד לא היה בטוח אם המורה תהיה מרוצה ולכן צייר כמה טיוטות:
לב שבור, לב זהב, לב של אבן, וכל אחד מהדוגמאות צייר כמה וכמה
פעמים, יש הרבה מאוד סוגים של לבבות.
אמרה המורה לתלמיד: "צייר לי עץ".
שוב צייר כמה וכמה ציורים של עצים כי היא לא תיארה איזה עץ היא
רוצה: גבוה, נמוך, עם עלים, בלי עלים...
מילה אחת שווה אלף תמונות.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
תגידו לי
בעצמכם. אם היה
לכם מחר מגן
אימתני
במתמטיקה, אתם
במקומי הייתם
יושבים ויוצרים
סלוגנים
שטותיים?

הרוסיה שמשתייכת
לסוג השני


תרומה לבמה




בבמה מאז 1/12/03 0:39
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
ברי גרשון

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה