|
מעט
כי אין הרבה לתת
לפעמים מעט
זה גם הרבה
לפעמים כמעט
ממש בקצה...
ויש מי שפוחד
לקבל
את מה שמתסכל
יותר ממשמח.
ויש את מי שיעדיף
את המעט הזה
על שולחן ועליו
צלחת אחת
וסכו"ם אחד
וקערה אחת של סלט.
מעט.
זה לפעמים הרבה
כמעט כלום ועדיין
עדיף על לבד.
להישאר עם ערימת כלים
ולמלא
רק חצי ממיטה גדולה וקרה. |
|
|
שלי שאלה אותי
מה אני מתכוון
לעשות עם כל
הסלוגנים, אז
אמרתי לה שלחשוב
זה הצד שלי,
וכדאי שהיא תיגש
לצד שלה.
החבר של שלי. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.