|
אם את לא יודעת מה אני מרגיש כלפייך מצאתי סוף סוף דרך
להסביר-
אז ככה
כשאני חושב עלייך הידיים רועדות
כשאני מדבר אתך הלב פועם
כשאני חולם עלייך החיוך מהמם
בקיצור אני שיכור
שיכור מאהבה
כשאת נותנת נשיקה אני כאילו נופל מגבעה
קופץ לאוויר ומרגיש חופשי
כשאת מדברת איתי הנשמה חופשיה
הנפש בריאה
והלב משוכנע
אני מגיע לשיאים...
ברגע של טירוף חושים
אני לא יודע מה קורה
אבל אני שמח שזה לי
אם הקץ הגיע ואת לא איתי
אז הלכה נשמתי
אם החלום לא מתגשם
אז המציאות היא האשם |
|
|
החיים מיאשים
וכל זה, זה
המוטו גם של
הסיפור שתקרא
עכשיו.
אבל, אחרי
שתקרא, תחשוב
ככה - זה מה יש,
ועם זה ננצח.
after all, what
else is there?
|
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.