|
מצאתי את בית הבובות הישן שלי. כולו מאובק ומלא כדורי אבק
בפינה
מצבורים של אבק השנים, שנים שחלפו והינם. גם קורי עכביש באחד
החדרים.
בית בובות קטן שתולים על הקיר כזה של ילדות טובות.
רוב הילדות מדביקות את בובות החרסינה שלא יפלו, אני לא.
אצלי הן חופשיות.
שלי זה בית בובות אמיתי לא כזה מצועצע בצבע ורוד
בצבעי הפסטל הבהירים הצובעים את הילדות ( בדרך כלל )
שלי עשוי עץ. חום, פשוט ומחוספס.
יש בו שבעה חדרים עליית גג, ארובה ומרפסת
והוא כזה קטנטן.
בבית הבובות הישן
המאובק
יש חתול כחול
ברווז עם זנב מעוקם
ומקור אובד או שבור
כלב המפנה אליי גבו
וחתול מנומנם
סל ריק
ללא ביצים או פרחים
אפרוח מעוך
ודובון עם שלושה בלונים
ואחד-
מפוצץ
או
שברח
מעבירה אצבע
על יצורי החרסינה
השבירים
ומוחה
את האבק מפנייהם
מתבוננת
פנים אל פנים מול
ילדותי הישנה
משאירה את האבק לשנים שיבואו
ומניחה
את בית הבובות הנושן
בארגז
ומניחה
הרחק מהישג ידי, עניי, ליבי |
|
|
לכבוד:
מר סלוגן.
מר סלוגן
הנכבד.
לאחרונה נתקבלו
תלונות על רעשים
הנשמעים בלילות
מאזור קוביית
הסלוגנים שבקצהו
הימני של המסך.
אנו מבקשים ממך,
לטובת שאר דיירי
הרשימה הימנית,
להפסיק לאלתר את
הרעשים, בטרם
ניאלץ לנקוט
באמצעים
משפטיים.
בתודה,
ועד הבית. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.