|
אם אהבה יש בך
ושמחה מהדהדת בה
אני אשמע את קולך
אבוא לקראתך בליבי
אם נשימה יש בך
ושירה מהדהדת בה
אני אפול בקסמך
ארוץ לקראתך , את תראי
הלוואי ואראה בך
חלומות שרציתי לחלום
הלוואי אתמוטט לצידך
שבוי לצחוקך
ואם אהבה יש בך
אהבה
תתני לי את כולך
תשקיעי זיעתך
תתאהבי
אם פריחה יש בך
אור חמה מלטפת אותה
אני אראה את צבעך
אסתנוור מיופיך בעיני
אם חרטה יש בך
ואהבה מהדהדת בה
אני אשפיל מבטי
אוריד גאוותי בשבילך
הלוואי ואראה בך
חלומות שרציתי לחלום
הלוואי אתמוטט לצידך.... |
|
|
הוא באמת כל
יכול. אני נדהם
מזה כל פעם
מחדש. ישבנו
בהפסקת אספרסו
כשהקב"ה נכנס
וככה עשה לנו את
הבלנד
קולומביאני. סתם
בגלל שהוא
יכול.
היה משהו.
איזה אחלה ג'וב
יש לי
הקופירייטר של
אלוהים מתפנן |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.