אולי.
המרחק בין כאן ושם אולי
הוא באמת רק וו החיבור להיתלות בה
אבל אפילו הא הידיעה אינה מה שהיתה
בהן כמו בכל"ם נפלה שלהבת
רק אותיות שיבוש להשתבש בהן
מכאן - אימה:
מעת לעת שוב מתפוצץ חיזר אכזר
מרסק חיי אדם
והדהודו בא והולך וזהו
אבל
מלכנו מלך הברברים
הוא הוא המחבר העכשווי
וגם שחקן ראשי
במחזהו
אז שוב ושוב אני חותר להתכנף
אל תוך עצמי
אבל המסכה קצרה כהתכנס
וכעין נס בראש חוצות
שוב בוקעים פרחי גוויות מנותצות
אינסוף הזמן אוזל.
אם לא נשכים אתך, אחי
להתעורר מבלהת המחזה
זה כנגד זה פשוט נאבד
כלומר
זה עם זה
==================
ביאורי מילים:
בכרי (בהקדשה; וראה גם בבית האחרון):
משמעות השם - "המשכים קום בבוקר".
בכל"ם (בבית הראשון):
צריך לקרוא
בכולם. הכוונה היא
ל
אותיות השימוש בלשון העברית,
ביניהן ו' החיבור, ה' הידיעה ואותיות
בכל"ם, שכאן - בשיר - הופכות
לאותיות
שיבוש.
"המסכה צרה כהתכנס" (בית שלישי):
בעקבות ישעיהו כה ז: השמיכה צרה,
ואי אפשר להתכנס / להתכסות בה.
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.