|
בוא נשחק יחד
במשחק שלך - רשת
אני כאילו באה אלך
לממלכתך פולשת
לא נדליק עוד אור
כי אנחנו מסתתרים
נחכה
בחושך
בשקט
לאורחים
כעבור דקה או שניים
נתחיל
נמשוך בחוטים
לאט לאט
בעדינות
כמו שאתה אוהב...
מסכים?
נתקדם בזהירות -
קדימה פנה
אחורה צעד
נלמד בדייקנות
מתי זה טוב
מתי רע
מתי "נעים" ...
לבד.
נחכה
נראה
בחושך
איך שהם זוחלים
מסתבכים
מתבלבלים
בין החבלים,
נחנקים ברשת שלך
של אריגים רכים
מאבדים שווי משקל,
נופלים ומתרסקים
אז מה אתה אומר?
אתה ואני
נשחק יחד...
במשחק שלך ?
|
|
|
"גיא, אל תבין
אותי לא נכון.
טוב לי איתך.
באמת.
ואני גם אוהבת
אותך.
אני פשוט...
בתקופה קשה .
ואני מרגישה,
שאני צריכה
הפסקה לנשום,
להחליט מה אני
ומי אני לפני
שאני נופלת עליך
ככה...
איך זה?"
"לא רע, ממש לא
רע. קצת דמעות
לא יזיקו"
"הוא עוד יבכה,
המניאק"
מייפל בחזרות
גנרליות לקראת
הפרדה. |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.