|
דמעה יחידה יורדת לה
יורדת מעין עצובה
ובדמעה רואים נשיקה ראשונה
נשיקת אהבה
ועוד דמעה מופיעה
זולגת לה, על הלחי הקרה
ובה משתקפים ימים שלמים
ימים של אור וכיופים
ובדמעה הבאה
לא רואים כבר אהבה
רק פרידה מרה
ועצבות רבה
הדמעות זולגות
ואני טובע בזכרונות
ורוצה לחזור לתוך דמעה
ולחיות שם בתוך עולמה
ועכשיו... אני פה לבד
את השארת אותי לשבת ביגון
וכל מה שנותר לי הן דמעות של זכרון |
|
|
הגיע לידי פקס
שמודיע שנמחקו
מספר סלוגנים
עקב קריסת
מערכת. אתם
רואים למה אין
לי מחשב? נראה
לכם שתהיה קריסה
של דפי הפקס
שלי?
רגע למה לא
רואים את זה?
זה שמאשר את
הסלוגנים מגלה
את החיסרון
בנייר טרמי |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.