|
פצע שחור עמוק
מגליד אך מדמם
מטפטף על הרצפה הלבנה
מכתים כל מה שהיה
שוחה בחוסר יציבות
מקווה לשמוע שזו טעות
לא סוגר עיניים
שם שחור
לא נשאר ער
אחרת הכאב לא יעבור
משחרר הכל
כמו מקיא את הנשמה
לא בוכה
לא יכול לבכות
כבר מזמן נגמרו הדמעות
נשאר הכאב
בתוך הראש מסתובב
נדפק מצד לצד
מפחיד ומפוחד
עכשיו מרגיש לבד
תחזור אלי
תתן לי יד
הלכת לי וכואב
על מישהו אחר אמרו
שלום חבר
עליך אני לא אומר
כי אתה חוזר
נכון שאתה חוזר? |
|
|
בסוף אני עוד
אחשוב שאתם לא
מחבבים אותי
אחת שאף פעם לא
מאשרים לה את
הסלוגן מנסה
לעורר רגשות
אשמה |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.