|
הקימו בית משוגעים
בנו קירות מאוד גבוהים
פן הנורמלי יראה ויבהל קשות
שיש אנשים ללא יומן פגישות
"ילד זך?
לא מחונך!
אלוהים אותי שלח
לתת לו כסף ואקדח"
כך אמר מנהל אותו מוסד
כשישב באטימות בתוך משרד
ובכלוב שעל הקיר
ציפור שיר
ציפור מוסתרת וכבולה בשלשלאות
עם מקור קשור "כדי שלא תצייץ שטויות"
אני לא מרגיש צורך לגור בטירה
אני לא רוצה להיות טמוע בחברה
אני רוצה להיות אוטיסט מבחירה
בלי שייצפו ממני לדבר, לחייך או לדעת מה קרה |
|
|
אז אני
באינטרנט?? כולם
יכולים לקרוא את
מה שאני כותב?
אני יכול לומר
הכל ולפנות
להרבה אנשים, יש
לי את האפשרות
לגעת בלבבות של
רבבות אנשים
ולהשפיע ולשנות
ולומר את מה
שאני באמת
חושב?? טוב, אז
אסף הבן זונה! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.