|
כי אני יש לי מה להגיד
ולא אכפת לי בכלל אם אתה שומע
אני אצעק את שלי ברחובות
גם אם אף אחד לא יקשיב
ועכשיו אני עסוקה אז אתה יכול להתקשר
אבל עכשיו
לא בעוד חודשיים
ולא בעוד שנה
עכשיו אני עסוקה.
אבל אתה, אתה יודע לחכות
ומתקשר תמיד בדיוק הולם
כשאין לי מה להגיד
אז אתה מקסים.
איזו זוג עיניים שטניות. |
|
|
חמודה, את גם
נותנת?
לבחורה מהסלוגן
שמציע בייבסיטר,
מאחד נשוי 42
שנה בעושר +
חמישה ילידים,
הקטן סיים צבא |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.