[ ביית אותי ]   [ עדיפה ]   [ עזרה ]  [ FAQ ]  [ אודות ]   [ הטבלה ]   [ דואל ]
  [ חדשות ]   [ אישיים ]
[
קול-נוע
]
 [
סאונד
]
 [
ויז'ואל
]
 [
מלל
]
 
New Stage
חיפוש בבמה

שם משתמש או מספר
סיסמתך
[ אני רוצה משתמש! ]
[ איבדתי סיסמה ): ]


מדורי במה







אביגיל טל
/
התבוננות


מצבים חדשים

ואז מגיע הרגע הזה,
של חוסר קומוניקציה,
של קצר בתקשורת,
של "BUG" באינטראקציה.
ואז, כמו חבילת קלפים,
הכל מתפזר,
כל מה שנאסף בקפידה,
בתקופה האחרונה,
מתפזר לכל עבר.
ועולה השאלה:
מי יאסוף את הקלפים?
האם חלק מהם ילך לאיבוד?
ואולי, באיסוף, מוצאים קלפים חדשים?
אולי יותר טובים?
זאת שאלת השאלות:
אילו קלפים אוספים, כשהכל מתפזר
ומי מחזיק אותם חזק,
קרוב ללב.




המוות הזה שאנו מתעלמים ממנו

אנו נולדים אל תוך מסע,
מסע אל המוות.
מצאתנו לאוויר העולם,
נושאים על גבינו שק ריק,
שמתמלא עם השנים:
זיכרונות, התניות, ערכים,
תסכולים, אהבות, אכזבות.
ואנו צועדים בבטחה לעבר האין.
חכמים, טיפשים, יפים, מכוערים,
פשוטי עם ובני מלוכה,
הולכים בשיירה.
ואין שבילים אחרים,
ואין הסתעפויות.
יש רק מחטפים מדי פעם,
כאלה שמקבלים טיפול VIP
הקדמה בתור.
בתור אל המוות.



המשפט שהוא תמיד נכון

המשפט שהוא תמיד נכון:
זה "שיש לשמור על המינון הנכון של הדברים"
אבל, מהו המינון הנכון של הדברים?
האם המינון הנכון של הדברים שלי,
זהה למינון הנכון של הדברים שלך?
ואם כן, בשביל מה לומר משפט טריוויאלי?
ואולי יש מינון נכון אחד אבסולוטי
אבל, אנחנו לא רואים אותו?
לא קולטים אותו?
כל זה אינו רלוונטי!
לרוב, אנחנו אוטומטיים של החיים,
ובכלל לא חושבים-
על המינון הנכון של הדברים.


פתאום יש בי רצון עז

פתאום יש בי רצון עז,
לדבר אתך, להיות אתך, להרגיש אותך.
לפעמים יש בי תחושה שזה קשור להורמונים,
או לזיכרון חוויה מינית שהייתה לי אתך.
כשקטע זה בזיכרון, מגיע לידי מודעות, במחזור החוויות,
חוזרת בי התשוקה להיות אתך.
ואחר כך, זה עובר...



"ביטול האני"

הרעיון של "ביטול האני",
יותר ויותר מוצא חן בעיני.
כשאין אני, אין געגועים, ואין רצון, ואין בדידות,
ואין אובססיה, ואין שאיפה, ואין חלום.
יש התמזגות עם היקום.
איך התאים מרגישים כשאין אני?
האם הם עדין מזדהים עם הגוף הזה?
ומי היא העין הפנימית הזאת
שחובקת את הקוסמוס, כשאין אני?


ואז הבנתי

ואז הבנתי, שהאובססיה הזאת לקשר,
קשורה לתשוקה.
והתשוקה קשורה להתניה.
וההתניה קשורה למורפיום הפנימי,
שמשתחרר כשהוא נוגע בי בנקודות הרגישות,
כשהוא מדבר איתי מילים חכמות.
השילוב הזה של מורפיום טבעי עם מילים חכמות,
מטריף את דעתי.
ועושה לי טוב.
והטוב הזה נשמר בזיכרון.
ואז, כשהוא עולה לתודעה, במהלך תנועת החשיבה,
יש תשוקה עזה לקשר.
ואחר כך, זה נמוג.


אופיו של ההרגל הרע

בכלל לא ברור
שעצם ההתבוננות בהרגל הרע,
מפסיקה אותו.
כשאני אוכלת בצורה אובססיבית,
ותופסת את עצמי בשעת מעשה,
האם אינני בולעת???
בולעת ועוד איך!
אני נהיית עצבנית, מהעובדה שתפסתי את עצמי אוכלת.
ומרוב עצבים,
לוקחת עוד ביס.



דרגות חופש

שם המשחק הוא להסתכל על הזרימה, בתרשים הזרימה, מבחוץ.
להשאיר דרגות חופש, לא להזדהות.
לטעום, אבל, להשאיר בטן ריקה לטעמים נוספים.
גם אם זה טעים נורא, לשבור את ההתניה,
או לא ליצור אותה כלל.
ואז, יש חופש.
יש את מלא פוטנציאל האפשרויות.
וגם אם יש ימים של לבד,
יש לזכור שזה זמני,
וזה מתוך רצון חופשי
וזה יופי.



אי אפשר לשכנע לאהוב

לקח לי זמן להבין שאי אפשר לשכנע לאהוב.
או שיש "את זה", או  שאין.
ואין כאן מקום לטיעונים,
ואין מקום להסברים,
וגם  מוזיקת רקע, או תפאורה לא עוזרים.
או  שיש "את זה", או  שאין.
והזה "הזה", הוא דבר קסום, אפוף מסתורין.



יחסים בינאישיים

אתה יכול להיות אדיש, חיובי או שלילי
את יכולה להיות אדישה, חיובית או שלילית
מכאן נובעים תשע מצבים של אינטראקציה:
אדיש/אדישה, אדיש/חיובית, אדיש/שלילית
חיובי/אדישה, חיובי/חיובית, חיובי/שלילית
שלילי/אדישה, שלילי/חיובית, שלילי/שלילית
מסקנות:
יש רק מצב אחד מתוך התשע שהוא: "חיובית/ חיובי"
ושעדין לא ברור, מהם המנגנונים שמזיזים אותך ממצב אחד לשני.



בחירה חופשית

ואם באמת הכוכבים מעצבים את התנהגותנו,
איזו דרגת חופש יש, אם בכלל? ואולי זו אשליה?
ומה שנותר הוא לרוקן את עצמנו מאותן זיכרונות והתניות.
ואז, כשיש "אין"
אנחנו זורמים בתנועה מתמדת של היקום,
וזה החופש.



המציאות מורכבת

פתאום אתה שומע מה קרה באמת,
ואתה יודע שהמציאות מורכבת.
ואתה מבין שאסור להגיב מיד,
מכוון שאין לך מספיק נתונים.







loading...
חוות דעת על היצירה באופן פומבי ויתכן שגם ישירות ליוצר

לשלוח את היצירה למישהו להדפיס את היצירה
היצירה לעיל הנה בדיונית וכל קשר בינה ובין
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.
צנחן טועה-צנחן
מת
תותחן טועה-צנחן
מת
טייס טועה-כוסית
מתפנה



אחרי לצנחנים


תרומה לבמה




בבמה מאז 15/11/99 3:40
האתר מכיל תכנים שיתכנו כבלתי הולמים או בלתי חינוכיים לאנשים מסויימים.
אין הנהלת האתר אחראית לכל נזק העלול להגרם כתוצאה מחשיפה לתכנים אלו.
אחריות זו מוטלת על יוצרי התכנים. הגיל המומלץ לגלישה באתר הינו מעל ל-18.
© כל הזכויות לתוכן עמוד זה שמורות ל
אביגיל טל

© 1998-2024 זכויות שמורות לבמה חדשה