|
האש שבי
דולקת אבל בפנים
מרגישה אותה בוערת
כמה רגעים לפני שמגיעה
האורגזמה
איפה את אש?
רוצה אותך כל הזמן בתוכי
מחייה אותי
נותנת לי כוח
משלימה אותי
את האש שבצעדים שלי
את האש בידיים שלי
את האש באהבה
את האש שבריקוד הזורם שלי
בעיניים העצובות שלי מסתתרת
את גורמת לי לחייך מפיצה אור
האש שבשיער שלי
את החיות שבי
זאת שמראה לי מה הכיוון הנכון
זאת שמפריעה לי בבטן
הר געש מתפרץ
דרמה גדולה
צעקות
את הורסת ובונה
אש שמכוונת אותי בכל צרה
מחממת משרה בטחון
מהפנטת
אני יודעת מה נכון.
כמה אדום.
כמה אדום. |
|
|
טוב, זה אני
שהפלצתי, בסדר?
וכשמייקל ג'קסון
ביקר בארץ ב-93'
והפליץ ידעתם
לרדוף אחריו עם
בקבוקים כדי
לשמור למזכרת את
הריח, נכון??!
אפרוח ורוד סבור
שגם לנודים שלו
מגיע יחס חיובי
לשם שינוי! |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.