|
עוד שיר שלנו
אפשר להוריד קודם את הפתיחה שלו ולשמוע את שניהם יחד
או סתם לשמוע אותו כמו שהוא..
אגרול חוגגים את צאת האלבום "Fairytale" בבארבי ת"א
בתאריך 17.8 ,יום חמישי בשעה 22:00
http://www.myspace.com/eggrollband
|
|
|
"There would be
a bomb, a bomb
would be, there
would be a bomb
in the party! a
bomb would be,
would be a
bomb, a bomb
would be in the
party! "
-אחד מפאלו אלטו
מביא אותה
בהפוכה לנציג
חברת "תודו שזה
נשמע יותר טוב
באנגלית" |
|
המציאות הנו מקרי בהחלט. אין צוות האתר ו/או
הנהלת האתר אחראים לנזק, אבדן, אי נוחות, עגמת
נפש וכיו''ב תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו
לך או לכל צד שלישי בשל מסרים שיפורסמו
ביצירות, שהנם באחריות היוצר בלבד.